Hoe om e-pos outo-antwoorders op te stel in cPanel
Gaan jy met verlof of buite kantoor vir 'n paar dae? dan sal die e-pos outoresponder in cPanel 'n nuttige hulpmiddel wees om kliënte in te lig oor die moontlike vertraging in antwoorde.
Volg hierdie stappe om 'n e-pos outo-antwoorder in cPanel op te stel:
- Teken aan by jou cPanel-rekening.
- Klik op die "E-pos"-oortjie.
- Klik op die "Autoresponders"-skakel.
- Voer die volgende inligting in die "Voeg outo-antwoorder by"-afdeling:
- E-posadres: Voer die e-posadres in waarvoor jy 'n outo-antwoorder wil skep.
- Interval: Kies die interval in ure waarteen jy wil hê die outo-antwoorder moet 'n boodskap stuur.
- Onderwerp: Voer die onderwerplyn vir die outo-antwoorderboodskap in.
- Boodskap: Voer die boodskap in wat jy wil hê die outo-antwoorder moet stuur.
- Begintyd: Kies die datum en tyd waarop jy wil hê die outo-antwoorder moet begin om boodskappe te stuur.
- Klik op die "Skep"-knoppie.
Jou nuwe outo-antwoorder sal geskep word en sal begin om boodskappe te stuur met die interval wat jy gespesifiseer het.
Hier is 'n paar bykomende wenke vir die opstel van 'n e-pos outo-antwoorder in cPanel:
- Gebruik 'n beskrywende onderwerpreël vir jou outo-antwoorderboodskap. Dit sal ontvangers help om te weet wat om te verwag wanneer hulle die boodskap oopmaak.
- Hou jou outo-antwoordboodskap kort en op die punt. Mense is meer geneig om boodskappe te lees en daarop te reageer wat kort en maklik is om te verstaan.
- Gebruik 'n oproep tot aksie in jou outo-antwoordboodskap. Dit kan iets wees soos om ontvangers te vra om jou webwerf te besoek of aan te meld vir jou nuusbrief.
- Toets jou outo-antwoordboodskap voor jy dit publiseer. Dit sal jou help om seker te maak dat die boodskap korrek geformateer is en dat dit soos verwag gestuur word.
Deur hierdie wenke te volg, kan jy 'n e-pos outo-antwoorder skep wat effektief en informatief is.