Stel e-pos op Outlook, Windows Live Mail, Windows 10 Mail, Office 365

Om 'n e-posadres op Outlook, Windows Live Mail, Windows 10 Mail of Office 365 op te stel, sal jy die volgende inligting moet ken:

  • Jou e-posadres
  • Jou wagwoord
  • Die inkomende bedienernaam
  • Die inkomende bedienerpoort
  • Die naam van die uitgaande bediener
  • Die uitgaande bedienerpoort
  • Of jy SSL of TLS moet gebruik

Sodra jy hierdie inligting het, kan jy hierdie stappe volg om jou e-posrekening op die meeste e-posprogramme op te stel:

  1. Maak die e-poskliënt oop.
  2. Klik op "Lêer" of "Nuwe".
  3. Klik op "Voeg rekening by".
  4. Kies die tipe e-posrekening wat jy het.
  5. Voer jou e-posadres en wagwoord in.
  6. Voer die inkomende bedienernaam, poort in en of jy SSL of TLS moet gebruik.
  7. Voer die uitgaande bedienernaam, poort in en of jy SSL of TLS moet gebruik.
  8. Klik op "Volgende".
  9. Volg die instruksies op die skerm om die opstelproses te voltooi.

Hier is die spesifieke stappe vir elke e-poskliënt:


 

Vooruitsigte

  1. Klik op "Lêer".
  2. Klik op "Voeg rekening by".
  3. Klik op "Konfigureer bedienerinstellings of bykomende bedienertipes handmatig".
  4. Klik op "Volgende".
  5. Kies die tipe e-posrekening wat jy het.
  6. Voer jou e-posadres en wagwoord in.
  7. Voer die inkomende bedienernaam, poort in en of jy SSL of TLS moet gebruik.
  8. Voer die uitgaande bedienernaam, poort in en of jy SSL of TLS moet gebruik.
  9. Klik op "Volgende".
  10. Klik op "Toets rekeninginstellings" om seker te maak dat jou instellings korrek is.
  11. Klik op "Voltooi" om die opstelproses te voltooi.

 


 

Windows Live Mail

  1. Klik op "Rekeninge".
  2. Klik op "Voeg rekening by".
  3. Kies die tipe e-posrekening wat jy het.
  4. Voer jou e-posadres en wagwoord in.
  5. Klik op "Volgende".
  6. Voer die inkomende bedienernaam, poort in en of jy SSL of TLS moet gebruik.
  7. Voer die uitgaande bedienernaam, poort in en of jy SSL of TLS moet gebruik.
  8. Klik op "Volgende".
  9. Klik op "Voltooi" om die opstelproses te voltooi.

 


 

Windows 10 Mail

  1. Klik op die "Mail"-toepassing.
  2. Klik op die "hamburger-kieslys" (drie horisontale lyne) in die boonste linkerhoek.
  3. Klik op "Instellings".
  4. Klik op "Rekeninge".
  5. Klik op "Voeg rekening by".
  6. Kies die tipe e-posrekening wat jy het.
  7. Voer jou e-posadres en wagwoord in.
  8. Klik op "Volgende".
  9. Voer die inkomende bedienernaam, poort in en of jy SSL of TLS moet gebruik.
  10. Voer die uitgaande bedienernaam, poort in en of jy SSL of TLS moet gebruik.
  11. Klik op "Volgende".
  12. Klik op "Voltooi" om die opstelproses te voltooi.

 


 

Office 365

  1. Gaan na die Office 365-webwerf.
  2. Meld aan met jou rekeninginligting.
  3. Klik op die "hamburger-kieslys" (drie horisontale lyne) in die boonste linkerhoek.
  4. Klik op "Mail".
  5. Klik op die "Instellings"-ratikoon in die regter boonste hoek.
  6. Klik op "Rekeninge".
  7. Klik op "Voeg rekening by".
  8. Kies die tipe e-posrekening wat jy het.
  9. Voer jou e-posadres en wagwoord in.
  10. Klik op "Volgende".
  11. Voer die inkomende bedienernaam, poort in en of jy SSL of TLS moet gebruik.
  12. Voer die uitgaande bedienernaam, poort in en of jy SSL of TLS moet gebruik.
  13. Klik op "Volgende".
  14. Klik op "Voltooi" om die opstelproses te voltooi.

Sodra jy die opstelproses voltooi het, behoort jy e-pos van jou nuwe rekening af te kan stuur en ontvang.

Was hierdie antwoord nuttig?

4 Gebruikers het dit nuttig gevind