Hoe om 'n e-posrekening in Outlook 2016 / 2019 op te stel

Hier is die stappe oor hoe om 'n e-posrekening in Outlook 2016 op te stel en te wysig:

Om 'n e-posrekening op te stel:

  1. Maak Outlook 2016 oop.
  2. Klik op die "Lêer"-oortjie.
  3. Klik op die "Voeg rekening by"-knoppie.
  4. In die "Rekeningopstelling"-venster, kies die tipe e-posrekening wat jy wil byvoeg.
  5. Voer jou e-posadres en wagwoord in.
  6. Klik op die "Volgende"-knoppie.
  7. Outlook sal probeer om jou rekening outomaties op te stel. As dit suksesvol is, sal jy e-pos kan stuur en ontvang. Indien nie, sal jy jou rekeninginstellings handmatig moet invoer.
  8. Om jou rekeninginstellings handmatig in te voer, klik op die "Meer instellings"-knoppie.
  9. Voer die volgende inligting in die "Rekeninginstellings"-venster in:
    • Bedienernaam: Die naam van die bediener wat jou e-posrekening huisves.
    • Poort: Die poortnommer wat jou e-posrekening gebruik.
    • Enkripsietipe: Die tipe enkripsie wat jou e-posrekening gebruik.
  10. Klik op die "Toets rekeninginstellings"-knoppie om seker te maak dat Outlook aan jou e-posrekening kan koppel.
  11. As Outlook aan jou e-posrekening kan koppel, klik op die "Volgende"-knoppie.
  12. Voer 'n naam vir jou e-posrekening in.
  13. Klik op die "Voltooi"-knoppie.

Om 'n e-posrekening te wysig:

  1. Maak Outlook 2016 oop.
  2. Klik op die "Lêer"-oortjie.
  3. Klik op die "Rekeninginstellings"-knoppie.
  4. In die "Rekeninginstellings"-venster, kies die e-posrekening wat jy wil wysig.
  5. Klik op die "Verander"-knoppie.
  6. Bring die "Rekeninginstellings"-venster aan die veranderinge wat jy wil aan die e-posrekening aan.
  7. Klik op die "Volgende"-knoppie.
  8. Toets die veranderinge om seker te maak dat hulle reg werk.
  9. Klik op die "Voltooi"-knoppie.

Was hierdie antwoord nuttig?

1 Gebruikers het dit nuttig gevind